Str. HENRI COANDA  nr.9; bl. R5; sc.A;
ap.3, Parter; Rm. Valcea, Jud. Valcea
Telefon: 0350421973; Fax : 0250730671
Mobil: 0747289673
E-mail: office[at]gicerova.ro
E-mail: gicerova[at]yahoo.com
Dezvoltare rurală durabilă prin imbunătăţirea calităţii resurselor umane

   

 Dezvoltare rurala durabila pentru turismul local

Investeste în oameni !
 
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Axa prioritara nr. 5 „Promovarea masurilor active de ocupare”
Domeniul major de interventie 5.2 „Promovarea sustenabilitatii pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce priveste dezvoltarea resurselor umane si ocuparea fortei de munca”

Obiectivul proiectului:

Obiectivul general al proiectului este contributia la dezvoltarea capitalului uman si cresterea competitivitatii in mediul rural din centrul judetului Valcea, prin corelarea educatiei si invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii in domeniul particular al serviciilor si asigurarea de oportunitati sporite pentru participarea pe aceasta piata a muncii a 1000 de persoane aflate in cautarea unui loc de munca. In acest fel proiectul va aduce o contributie de 0,063% la realizarea obiectivului general al POS DRU
Obiectivul specific al proiectului vizeaza imbunatatirea capacitatii de ocupare, timp de 24 de luni, pentru minim 1000 persoane din mediul rural prin:
- crearea a doua birouri zonale de servicii integrate de ocupare – in comunele Popesti si Nicolae Balcescu – care urmeaza sa deserveasca peste 20 comune din centrul judetului Valcea
- Cresterea cu 80% a gradului de informare privind piata fortei de munca si conditiile de munca la nivel de judet, tara si Uniunea Europeana, profile ocupationale, mobilitate ocupationala, sectoriala si geografica etc – pentru 1000 persoane
- Evidentierea abilitatilor profesionale, dezvoltarea abilitatilor de cautare a unui loc de munca, consilierea si testarea profesionale – pentru 600 persoane
- Dezvoltarea competentelor profesionale care sa permita desfasurarea de activitati specifice unei activitati non agricole – pentru 224 persoane – prin organizarea de cursuri de calificare in meseriile: lucrator in comert, lucrator la fabricarea conservelor din legume si fructe, ingrijitor batrani la domiciliu, operator introducere, validare si prelucrare date si specializare pentru meseriile: infirmier si lucrator penru salubrizare
- Reintegrarea profesionala – prin angajarea in munca sau deschiderea unei afaceri proprii pentru 100 persoane
Obiectivul specific al proiectului va contribui astfel la atingerea obeictivelor operationale ale domeniului major de interventie 5.2
In plus proiectul mai are urmatoarele obiective pe termen lung:
- Schimbarea mentalitatii persoanelor din mediul rural persoane aflate in cautarea unui loc de munca sau ocupate in agricultura de subzistenta) si constientizarea acestora asupra necesitatii si importantei formarii continue si invatarii de-a lungul intregii vieti
- imbunatatirea calitatii resurselor umane la nivelul comunelor din centrul judetului Valcea
- asigurarea sustenabitatii pe termen lung in zonele rurale din centrul judetului Valcea prin crearea conditiilor pentru dezvoltarea intreprinderilor profitabile non-agricole.

Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial

Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013"

„Investeste în oameni!”

Mai multe informatii despre proiect : rural-valcea-fse.blogspot.com/

 

 

Data publicarii anuntului: 17.02.2010

Achizitie echipamente birotica IT

S.C. GICEROVA SRL cu sediul in B-dul Tudor Vladimirescu,nr.39 , bl.O9, sc.C, ap.12 Rm.Valcea are placerea de a va informa ca doreste sa achizitioneze prin intermediul unor contracte de furnizare produse prevazute in cadrul proiectului „Dezvoltare rurala durabila prin îmbunatatirea calitatii resurselor umane” ID 24981 finantat in cuantum de 94,97% prin POS DRU 2007-2013 ; Axa prioritara 5 „Promovarea masurilor active de ocupare” domeniul major de interventie 5.2 „Promovarea sustenabilitatii pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce priveste dezvoltarea resurselor umane si ocuparea fortei de munca” , urmatoarele produse:

COMPUTER BIROU (sistem desktop complet –U.C ;monitor LCD +tastatura+mouse+DVD/RW) - 2 buc

(cod CPV 30231300-8);

-PentiumDual Core E2200 2,2 GHz, bus 800, s.775, 1MB, BOX

- Intel G31, s.775, FSB 1333MHz, video, Dual Channel DDR2 800, 1xPCI, 1xPCI-E(x16), 2xSATA2, 1xIDE, G31D-M7 -DDR II 1GB PC5300 667 MHz Kingmax

-160 GB Seagate, Serial ATA2, 7200rpm, 8MB

-DVD+/-RW LG, Super multi 22x negru, bulk, SATA, GH22NS50-18.5" HD Wide LCD | 1366x768 | 250cd/m2 | 1000:1 (DCR 8.000:1) | 170"/160" (O/V) | 5ms | TCO03

IMPRIMANTA MULTIFUNCTIONALA - 2 buc (cod CPV 30232130-8);

Capacitate memorie: 32 MB;Format: A4Limbaj de printare: Host based

Rezolutie optica de scanare: Max. 600 x 600 dpi; Rezolutie digitala de scanare: Max. 4800 x 4800 dpi;Functii: Scanare color;Rezolutie la copiere: Max. 600 x 600 dpi Prima pagina: 8.5 s; Functii: Copiere carduri de identitate;Copiere tip poster;Mod economic toner; Micsorare/marire; Conectori: USB 2.0Functii: Imprimanta, Scanner, Copiere

COPIATOR – 2 buc (cod CPV 30120000-6);

Copiator – standard;Format maxim: A3;Viteza de copiere minim16 copii / min (letter/A4) Rezolutie:minim 600 x 600 dpi Zoom: 50 - 200 %Copii multiple: pana la 99 copii ;Reglare luminozitate

Imprimanta – standard;Format maxim: A3;Tehnologia de imprimare laser monocrom;Viteza de imprimare min.16 ppm (letter/A4) ;Rezolutie: 600 x 600 dpi ;Limbaj imprimanta GDI;Memorie 64 MB

Compatibilitate Windows 95 / 98 / NT 4.0 / 2000 / Me / XP / VistaInterfata USB 2.0

SCANER – standard;Scanare catre PC Scanare catre aplicatii TWAIN;Program software OCR (recunoasterea textului din documentele scanate)Format fisiere scanate: PDF, BMP, TIFFSoftware: Nuace PaperPort, ABBYY FineReader (OCR)Rezolutie: min .600 dpi

Precedura selectata: prospectarea pietei –studiu de piata, prin transmiterea de invitatii de participare.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este pretul cel mai scazut.

Informatii si specificatii privind achizitia produselor poate fi obtinuta gratuit in urma unei solicitari adresate S.C. GICEROVA SRL SRL, Rm.Valcea la sediu sau la P.L.din b-dul Nicolae Balcescu, nr.30, etaj III, birou 100 ; jud. Valcea. tel/fax: 0350421973 / 0250730671, e-mail:gicerova@yahoo.com .

Persoane de contact: d-ul Vaduva Gheorghe ; d-ul Blajan Adrian

Data si ora limita pana la care se pot depune ofertele este 24.02.2010, ora 10. 

 „Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”

 „Investeste în oameni!”

Descarcati aici

 

 

 

Data publicarii anuntului: 24.02.2010

Achizitie servicii tipografice

S.C. GICEROVA SRL cu sediul in B-dul Tudor Vladimirescu,nr.39 , bl.O9, sc.C, ap.12 Rm.Valcea are placerea de a va informa ca doreste sa achizitioneze prin intermediul unor contracte de furnizare produse prevazute in cadrul proiectului „Dezvoltare rurala durabila prin îmbunatatirea calitatii resurselor umane” ID 24981 finantat in cuantum de 94,97% prin POS DRU 2007-2013 ; Axa prioritara 5 „Promovarea masurilor active de ocupare” domeniul major de interventie 5.2 „Promovarea sustenabilitatii pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce priveste dezvoltarea resurselor umane si ocuparea fortei de munca” , urmatoarele servicii tipografice:

BANNER OUTDOOR (dubla fata) - 2 buc

Suprafata de afisare: cca 400 cm x 120 cm.

PANOU FIRMA LUMINOASA - 2 buc

Suprafata de afisare: cca 100 cm x 60 cm.

Placa PVC ;Autocolant lucios, permanent;

Rezistent la apa si UV

Beneficiarul pune la dispozitie machetele pentru fiecare din produsele solicitate.

Precedura selectata: prospectarea pietei –studiu de piata, prin transmiterea de invitatii de participare.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este pretul cel mai scazut. 

Informatii si specificatii privind achizitia produselor poate fi obtinuta gratuit in urma unei solicitari adresate S.C. GICEROVA SRL SRL, Rm.Valcea la sediu sau la P.L.din b-dul Nicolae Balcescu, nr.30, etaj III, birou 100 ; jud. Valcea. tel/fax: 0350421973 / 0250730671, e-mail:gicerova@yahoo.com 

Persoane de contact: d-ul Vaduva Gheorghe ; d-ul Blajan Adrian

Data si ora limita pana la care se pot depune ofertele este 02.03.2010,ora 10,00 

  „Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”

 „Investeste în oameni!”

Descarca aici

 

 

Data publicarii anuntului: 26.02.2010

Achizitie mobilier

S.C. GICEROVA SRL cu sediul in B-dul Tudor Vladimirescu,nr.39 , bl.O9, sc.C, ap.12 Rm.Valcea are placerea de a va informa ca doreste sa achizitioneze prin intermediul unor contracte de furnizare produse prevazute in cadrul proiectului „Dezvoltare rurala durabila prin îmbunatatirea calitatii resurselor umane” ID 24981 finantat in cuantum de 94,97% prin POS DRU 2007-2013 ; Axa prioritara 5 „Promovarea m?surilor active de ocupare” domeniul major de interventie 5.2 „Promovarea sustenabilitatii pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce priveste dezvoltarea resurselor umane si ocuparea fortei de munca” , produse de mobiliere constand in:

MOBILIER BIROU - 2 SETURI 

Fiecare set birou trebuie sa fie compus din:

- 1Birou calculator prevazut cu masuta pentru tastatura, reglabila, pe sine,suport pentru unitatea centrala si suport Monitor ,corp depozitare documente cu usa .dimensiune lungime 125 cm/ latime 60 cm

- 1 Corp stocare documente deschis tip etajera perete, 4- polite interioare ,dimensiune inaltime 200cm/adancime 35 cm/latime 90 cm .

- 1 Corp stocare documente tip Turn, 2 polite interioare deschise si 2 polite cu usi ,dimensiune inaltime 200cm/adancime 35 cm/latime 45 cm.

- 2 scaune tapitate

Dimensiunile solicitate sunt orientative, ele pot fi modificate in limita a 5 cm, plus sau minus. Mobilierul sa fie realizat din PAL melaminat, optional canturi ABS . Accesorii: manere metalice. Garantia solicitata este de 24 luni. Sa fie disponibila in maxim 10 zile. Montajul si transportul gratuit.

PROCEDURA APLICATA este PROSPECTAREA PIETEI_STUDIUL DE PIATA :

* Conform art. 19 din O.U.G. nr. 34/2006 – pentru atribuirea contractelor de achizitie publica, cu modificarile si completarile ultlerioare, H.G. nr. 925/2006 pentru aplicarea O.U.G. nr. 34/2006 – pentru atribuirea contractelor de achizitie publica, cu modificarile si completarile ulterioare. 

* Procedura pentru atribuirea contractelor de achizitii de produse, servicii sau lucrari finantate din FSE prin POSDRU 2007-2013- Instructiunea 5 ( Anexa 1).

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este pretul cel mai scazut.

Informatii suplimentare si specificatii privind achizitia produselor poate fi obtinuta gratuit in urma unei solicitari adresate S.C. GICEROVA SRL SRL, Rm.Valcea la sediu sau la P.L.din b-dul Nicolae Balcescu, nr.30, etaj III, birou 100 ; jud. Valcea. tel/fax: 0350421973 / 0250730671, e-mail:gicerova@yahoo.com 

Persoane de contact: d-ul Vaduva Gheorghe ; d-ul Blajan Adrian

Data si ora limita pana la care se pot depune ofertele este 04.03.2010, ora 10. 

„Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”

„Investeste în oameni! 

Descarca aici

 

 

 

Data publicarii anuntului: 12.03.2010

Achizitie teste psihologice

S.C. GICEROVA SRL cu sediul in B-dul Tudor Vladimirescu,nr.39 , bl.O9, sc.C, ap.12 Rm.Valcea are placerea de a va informa ca doreste sa achizitioneze prin intermediul unor contracte de furnizare produse prevazute in cadrul proiectului „Dezvoltare rurala durabila prin îmbunatatirea calitatii resurselor umane” ID 24981 finantat in cuantum de 94,97% prin POS DRU 2007-2013 ; Axa prioritara 5 „Promovarea masurilor active de ocupare” domeniul major de interventie 5.2 „Promovarea sustenabilitatii pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce priveste dezvoltarea resurselor umane si ocuparea for?ei de munca” , teste psihologice (Soft + licenta) constand in:

Platforma profesionala pentru evaluarea psihologica a adultilor

Cerinte minime:

a) Teste de evaluare a abilitatilor cognitive 

b) Teste de evaluare a intereselor profesionale

c) Teste de cunostinte

d) Teste de evaluare a emotiilor

Procedura aplicata este Procedura de prospectare a pietei - Studiu de piata in conformitate cu Procedura pentru atribuirea contractelor de achizitii de produse, servicii sau lucrari finantate din FSE prin POSDRU 2007-2013( Anexa 1), art.19 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si HG 925/2006, cu modificari si completari ulterioare.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este pretul cel mai scazut.

Totodata va rugam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra de pret la sediul nostru din Rm.Valcea ,str.Tudor Vladimirescu,nr.39;bl.O9,sc,C,ap.12 sau la P.L.din b-dul Nicolae Balcescu, nr.30, etaj III, birou 100 ; jud. Valcea. tel/fax: 0350421973 / 0250730671, e-mail:gicerova@yahoo.com

Persoane de contact: d-ul Blajan Adrian; d-ul Vaduva Gheorghe ;

Data si ora limita pana la care se pot depune ofertele este 18.03.2010, ora 10. 

„Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”

„Investeste în oameni! 

Descarca teste

 

 

Data publicarii anuntului:24.03.2010 

Achizitie servicii tipografice

S.C. GICEROVA SRL cu sediul in B-dul Tudor Vladimirescu,nr.39 , bl.O9, sc.C, ap.12 Rm.Valcea are placerea de a va informa ca doreste sa achizitioneze prin intermediul unor contracte de furnizare produse prevazute in cadrul proiectului „Dezvoltare rurala durabila prin îmbunatatirea calitatii resurselor umane” ID 24981 finantat in cuantum de 94,97% prin POS DRU 2007-2013 ; Axa prioritara 5 „Promovarea masurilor active de ocupare” domeniul major de interventie 5.2 „Promovarea sustenabilitatii pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce priveste dezvoltarea resurselor umane si ocuparea fortei de munca” , urmatoarele servicii tipografice

PLIANTE FULL COLOR - 5000 buc

Descriere: 5 tipuri pliante A4 full color fata-verso x 1000 buc ; format tip infasurat; hartie lucioasa,210x297mm, format inchis 100x210 mm ; greutate intre 140g/mp -250g/mp.

Beneficiarul pune la dispozitie machetele pentru cele 5 tipuri de pliante solicitate.

Procedura aplicata este Procedura de prospectare a pietei - Studiu de piata in conformitate cu Procedura pentru atribuirea contractelor de achizitii de produse, servicii sau lucrari finantate din FSE prin POSDRU 2007-2013( Anexa 1), art.19 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si HG 925/2006, cu modificari si completari ulterioare.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este pretul cel mai scazut.

Informatii si specificatii privind achizitia produselor poate fi obtinuta gratuit in urma unei solicitari . Totodata va rugam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra de pret la sediul nostru din Rm.Valcea ,str.Tudor Vladimirescu,nr.39;bl.O9,sc,C,ap.12 sau la P.L.din b-dul Nicolae Balcescu, nr.30, etaj III, birou 100 ; Rm.Valcea;jud. Valcea. tel/fax: 0350421973 / 0250730671, e-mail:gicerova@yahoo.com 

Persoane de contact: d-ul Blajan Adrian ;d-ul Vaduva Gheorghe .

Data si ora limita pana la care se pot depune ofertele este 30.03.2010 ,ora 10,00 

„Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”

„Investeste în oameni!

Descarca

 

 

Data publicarii anuntului: 29.04.2010

 Achizitie servicii audit financiar

S.C. GICEROVA SRL cu sediul in B-dul Tudor Vladimirescu,nr.39 , bl.O9, sc.C, ap.12 Rm.Valcea are placerea de a va informa ca doreste sa achizitioneze prin intermediul unui contract de achizitie servicii prevazut in cadrul proiectului „Dezvoltare rural? durabila prin îmbunatatirea calitatii resurselor umane” ID 24981 finantat in cuantum de 94,97% prin POS DRU 2007-2013 ; Axa prioritara 5 „Promovarea masurilor active de ocupare” domeniul major de interventie 5.2 „Promovarea sustenabilitatii pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce priveste dezvoltarea resurselor umane si ocuparea fortei de munca” , achizitie audit constand in:

Verificarea cererii de rambursare a cheltuielilor conform contract de finantare. 

Verificarea evidentelor contabile ale Beneficiarului pentru conformitate cu regulile pentru pastrarea inregistrarilor si cu regulile contabile din contractul de finantare.

Verificarea corespondentei dintre cererea de rambursare a cheltuielilor cu sistemul de contabilitate si inregistrarile Beneficiarului.

Verificarea ratei de schimb pentru reconversia monedei in conformitate cu legislatia nationala aplicabila.

Revizuirea analitica; selectarea cheltuielilor pentru verificare; eligibilitatea costurilor directe; acuratetea, realitatea, conformitatea cu regulile achizitiei; verificarea veniturilor actiunii.

Elaborarea raport activitate de audit.

Raportul de audit va fi intocmit la finele fiecarei trei luni, respectiv inainte de depunerea cererii de rambursare a cheltuielilor.

Monitorizarea integritatii gestiunii fondurilor structurale

PROCEDURA APLICATA este STUDIUL DE PIATA :

· Conform art. 19 din O.U.G. nr. 34/2006 – pentru atribuirea contractelor de achizitie publica, cu modificarile si completarile ultlerioare, H.G. nr. 925/2006 pentru aplicarea O.U.G. nr. 34/2006 – pentru atribuirea contractelor de achizitie publica, cu modificarile si completarile ulterioare. 

· Procedura pentru atribuirea contractelor de achizitii de produse, servicii sau lucrari finantate din FSE prin POSDRU 2007-2013- Instructiunea 5 ( Anexa 1).

Cerinte minime obligatorii: Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR – copie legalizata;Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea „Activ”, pentru anul în curs – copie simpla;Contractul de servicii de audit financiar se va rezilia unilateral de catre beneficiar în cazul în care, pe durata prestarii serviciilor, auditorului financiar independent i se va retrage aceasta calitate de catre CAFR. Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice original; Declaratia pe proprie raspundere a Auditorului financiar independent din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat în ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala (CAFR).

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este pretul cel mai scazut. 

Documentatia si informatii suplimentare privind achizitia serviciului de audit precum si depunerea ofertelor de pret se pot obtine la sediul nostru din Rm.Valcea ,str.Tudor Vladimirescu,nr.39;bl.O9,sc,C,ap.12 sau la P.L.din str.Henri Coanda,nr.9,bl.O9, sc A,ap.3 Rm.Valcea ;jud. Valcea. tel/fax: 0350421973 / 0250730671, e-mail:gicerova@yahoo.com 

Persoane de contact: d-ul Blajan Adrian; d-ul Vaduva Gheorghe ;

Data si ora limita pana la care se pot depune ofertele este 05.05.2010, ora 10. 

„Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”

„Investeste în oameni!

Descarca

 

 

Data publicarii anuntului:29.06.2010

ACHIZITIE CONSUMABILE BIROTICA, CONSUMABILE CURSURI, RECHIZITE BIROU

S.C. GICEROVA SRL cu sediul in B-dul Tudor Vladimirescu,nr.39 , bl.O9, sc.C, ap.12 Rm.Valcea are placerea de a va informa ca doreste sa achizitioneze prin intermediul unor contracte de furnizare produse prevazute in cadrul proiectului „Dezvoltare rurala durabila prin îmbunatatirea calitatii resurselor umane” ID 24981 finantat in cuantum de 94,97% prin POS DRU 2007-2013 ; Axa prioritara 5 „Promovarea masurilor active de ocupare” domeniul major de interventie 5.2 „Promovarea sustenabilitatii pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce priveste dezvoltarea resurselor umane si ocuparea fortei de munca” , urmatoarele produse :

Hartie alba xerox (format A4 si A3, ambalata 500 coli/pachet, 80 g/m.p.) - Cod CPV 30197642-8

Cartuse toner - cod CPV 30125100-2;

Capse - cod CPV 30197120-3;

Bibliorafturi si agrafe birou - cod CPV 30197200-8;

Plicuri A4, A5, A6 – cod CPV 30199230-1;

Post-ituri - cod CPV 22816300-6;

Pixuri - cod CPV 30192121-5;

Caiete - cod CPV22830000-7

Separatoare pentru papetarie - cod CPV 30199600-6;

Papetarie - folii protectie plastic documente - cod CPV 30192700-8;

Creion corector - cod CPV 30192930-9;

Capsatoare - cod CPV 30197320-5;

Perforatoare - cod CPV 30197321-2;

Tavite sau organizatoare de birou - cod CPV 30193200-0;

Suporturi creioane - cod CPV 30192134-9 ;

CD-uri/dvd-uri - cod CPV 30234300-1/30234400-2;

Echipamente de protectie cursuri - CPV: 18143000-3;

Mapa de carton plastifiat cu elastic, diferite culori - cod CPV 28522300-0;

Marker diverse marimi - cod CPV 25247220-2;

Dosar PVC si carton - cod CPV 22852000-7;

Articole de papetarie si alte articole din hârtie - cod CPV 30199000-0;

Articole marunte de birou - cod CPV 30197000-6. 

Procedura aplicata este Procedura de prospectare a pietei - studiu de piata in conformitate cu Procedura pentru atribuirea contractelor de achizitii de produse, servicii sau lucrari finantate din FSE prin POSDRU 2007-2013( Anexa 1), art.19 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si HG 925/2006, cu modificari si completari ulterioare.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este pretul cel mai scazut.

Informatii si specificatii privind achizitia produselor poate fi obtinuta gratuit in urma unei solicitari . Totodata va rugam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra de pret la sediul nostru din Rm.Valcea str. Tudor Vladimirescu,nr.39;bl.O9,sc,C,ap.12 sau la P.L.din str. Henri Coanda, nr.9, bl.R5, sc.A,ap.3 Parter ; Rm.Valcea; tel/fax: 0350421973 / 0250730671, e-mail:gicerova@yahoo.com .

Persoane de contact: d-ul Blajan Adrian ;d-ul Vaduva Gheorghe .

Data si ora limita pana la care se pot depune ofertele este 06.07.2010 ,ora 10,00

„Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”

„Investeste în oameni!

Descarca