Achizitie consumabile – Data publicarii anuntului:29.06.2010
Data publicarii anuntului:29.06.2010
ACHIZITIE CONSUMABILE BIROTICA, CONSUMABILE CURSURI, RECHIZITE BIROU
S.C. GICEROVA SRL cu sediul in B-dul Tudor Vladimirescu,nr.39 , bl.O9, sc.C, ap.12 Rm.Valcea are placerea de a va informa ca doreste sa achizitioneze prin intermediul unor contracte de furnizare produse prevazute in cadrul proiectului „Dezvoltare rurala durabila prin îmbunatatirea calitatii resurselor umane” ID 24981 finantat in cuantum de 94,97% prin POS DRU 2007-2013 ; Axa prioritara 5 „Promovarea masurilor active de ocupare” domeniul major de interventie 5.2 „Promovarea sustenabilitatii pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce priveste dezvoltarea resurselor umane si ocuparea fortei de munca” , urmatoarele produse :
Hartie alba xerox (format A4 si A3, ambalata 500 coli/pachet, 80 g/m.p.) – Cod CPV 30197642-8
Cartuse toner – cod CPV 30125100-2;
Capse – cod CPV 30197120-3;
Bibliorafturi si agrafe birou – cod CPV 30197200-8;
Plicuri A4, A5, A6 – cod CPV 30199230-1;
Post-ituri – cod CPV 22816300-6;
Pixuri – cod CPV 30192121-5;
Caiete – cod CPV22830000-7
Separatoare pentru papetarie – cod CPV 30199600-6;
Papetarie – folii protectie plastic documente – cod CPV 30192700-8;
Creion corector – cod CPV 30192930-9;
Capsatoare – cod CPV 30197320-5;
Perforatoare – cod CPV 30197321-2;
Tavite sau organizatoare de birou – cod CPV 30193200-0;
Suporturi creioane – cod CPV 30192134-9 ;
CD-uri/dvd-uri – cod CPV 30234300-1/30234400-2;
Echipamente de protectie cursuri – CPV: 18143000-3;
Mapa de carton plastifiat cu elastic, diferite culori – cod CPV 28522300-0;
Marker diverse marimi – cod CPV 25247220-2;
Dosar PVC si carton – cod CPV 22852000-7;
Articole de papetarie si alte articole din hârtie – cod CPV 30199000-0;
Articole marunte de birou – cod CPV 30197000-6.
Procedura aplicata este Procedura de prospectare a pietei – studiu de piata in conformitate cu Procedura pentru atribuirea contractelor de achizitii de produse, servicii sau lucrari finantate din FSE prin POSDRU 2007-2013( Anexa 1), art.19 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si HG 925/2006, cu modificari si completari ulterioare.
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este pretul cel mai scazut.
Informatii si specificatii privind achizitia produselor poate fi obtinuta gratuit in urma unei solicitari . Totodata va rugam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra de pret la sediul nostru din Rm.Valcea str. Tudor Vladimirescu,nr.39;bl.O9,sc,C,ap.12 sau la P.L.din str. Henri Coanda, nr.9, bl.R5, sc.A,ap.3 Parter ; Rm.Valcea; tel/fax: 0350421973 / 0250730671, e-mail:gicerova@yahoo.com .
Persoane de contact: d-ul Blajan Adrian ;d-ul Vaduva Gheorghe .
Data si ora limita pana la care se pot depune ofertele este 06.07.2010 ,ora 10,00
„Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”
„Investeste în oameni!”
Descarca